שאלות ותשובות נפוצות

בעמוד זה תוכלו למצוא את רוב התשובות לשאלות שודאי יש לכם, אנא עיינו ומצאו את תשובתכם, במידה ולא תמצאו כאן תשובה לאחת מהשאלות שלכם תוכלו להתייעץ עם אחד מנציגי השירות שלנו במערכת הוואצאפ צ'אט באון-ליין, או לחייג ישירות אל מוקד שירות הלקוחות שלנו אשר פעיל
בימים - א' עד ה' בשעות 8:00 עד 22:00 ובימי שישי בשעות 8:00 עד 15:00, ובשאר ערוצי הרשת החברתית שלנו פייסבוק/ אינסטגרם.

במיתוס-מרקט, תמצאו מוצרי צריכה מגוונים: סופרמרקט מלא, תבשילים לצהרי יום חול, אוכל מוכן ובישולים לשבת, קצבייה איכותית עם מגוון מוצרי פרימיום של בקר עוף וטלה, מעדניית בוטיק עם דגים,ירקות,פירות גבינות ושאר המוצרים המשלימים לסל מלא ומושלם. ניתן להזמין באתר האון-ליין או בטלפון ולקבל משלוח עד הבית או לעשות איסוף עצמי בשירות PICKUP בכתובת המקום , הברזל 32 רמת החיל תל-אביב.

הסכום המינימלי להזמנה להזמנה משתנה מאזור חלוקה אחד לאזור השני, ראה את רשימת הערים ובדוק היכן אתה ממקום בסולם העלויות.

לאזורי חלוקה (ערים) אשר סכום המשלוח הוא – 29 ש”ח, המינימום למשלוח הוא – 150 ש”ח .לאזורי חלוקה (ערים) אשר סכום המשלוח הוא – 39-49 ש”ח, המינמום למשלוח הוא – 250 ש”ח. לאזורי חלוקה (ערים) אשר סכום המשלוח הוא – 59 ש”ח, המינימום למשלוח הוא – 350 ש”ח .

בוודאי, האתר מאובטח עם תעודת SSL של חברת השרתים הטובה בארץ. עם זאת האתר יושב על שרת מבודד בלי שום אפשרויות פרצה או גניבת מידע. בנוסף יש לנו אבטחה על תהליך התשלום מול חברות האשראי ומול חברות הסליקה. בדף תשלום מאובטח .

איתנו תוכלו ליצור קשר במגוון ערוצים , בצאט הוואצאפ שלנו בשעות פעילות המוקד הטלפוני אותם תוכלו לראות בדף יצירת הקשר. תוכלו ליצור עמנו קשר גם בשיחה ישירה , השארת פרטים וכמובן דרך הרשתות החברתיות.

מועדון הלקוחות ( כרגע בבניה בין חוויה לבין שירות, אנו רוצים לאפשר לכם לקבל את המקסימום ) המועדון שלנו הוא בעצם מין קהילה אשר קונה באופן קבוע במרקט און ליין, ונהנת מהטבות מבצעים חידושים קולינרים ועוד המון הטבות שתוכלו לדעת כשהקמת המועדון תסתיים.

הכל מגיע ממקום אחד שזה המרקט שלנו ברחוב הברזל 32 רמת החייל ת”א, פה אנחנו מבשלים, מקצבים בשרים ומלקטים עבורך את הסל המושלם.

כמובן, כל המקומות שלנו בקבוצת מיתוס הם כשרים, לא כיף לעבוד בשבת.. 

ההשגחה של המרקט היא של הרבנות הראשית ת”א יפו, יש מוצרים שמגיעים עם כשרות גבוהה יותר (פרטים במקום) ובנוסף קיימת אפשרות להזמנות מראש של בשרים ואוכל מוכן בכשרות מהדרין.

אפשרויות התשלום באתר הן : כל כרטיסי האשראי ופייפאל.

בשרים באריזות ואקום בתוך תיק תרמי, פירות וירקות בסלסלאות מסודרות בקרטון.. הכל יפה, הכל נקי, תמיד טרי ומסודר.

בוודאי, אתר ההזמנות שלנו עובד 24/7 אך את שיחת הליקוט כמובן שתקבלו בשעות הפעילות של המרקט והמערך .

מה עלות המשלוח ?

סידרנו לכם רשימה מהירה שתוכלו לבדוק האם אנחנו מגיעים עד אליכם 

עיר למשלוח : מחיר המשלוח : מחיר ליקוט לאיסוף עצמי :
תל אביב 29 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪ , חינם בקניה מעל 250 ₪
רמת גן 29 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪ , חינם בקניה מעל 250 ₪
גבעתיים 29 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
הוד השרון 39 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
רמת השרון 39 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
הרצליה 39 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
פתח תקווה 49 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪ , חינם בקניה מעל 250 ₪
חולון 49 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪ 10 ₪ , חינם בקניה מעל 500 ₪
יהוד 49 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
קריית אונו 49 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
אזור 49 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
רעננה 49 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
ראשון לציון 59 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
באר יעקב 59 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
לוד 59 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
רמלה 59 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
נס ציונה 59 ₪, חינם בקניה מעל 500 ₪ 10 ₪, חינם בקניה מעל 250 ₪
  • אוכל מוכן בימים א’-ה’:
    •  משלוחים –
      הזמנות שיתקבלו עד השעה 11:00 יסופקו באותו היום בין השעות 12:00-15:00 , הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 11:00 יסופקו ביום למחרת בחלונות זמנים:
      09:00-12:00 , 15:00-18:00 , 18:00-21:00.
      לאחר ביצוע ההזמנה נציג מטעמנו ייצור אתכם קשר לתיאום מועד האספקה.
  • איסוף עצמי –
    ניתן להזמין עד השעה 11:00 ולהגיע לאסוף בין השעות 11:30-15:00
  • מוצרי מעדנייה בימים א’-ה’:
    • משלוחים –
      הזמנות שיתקבלו עד השעה 15:00 יסופקו באותו היום עד השעה 21:00 ,לאחר ביצוע ההזמנה נציג מטעמנו ייצור אתכם קשר לתיאום מועד האספקה. הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 ועד השעה 20:00 יסופקו ביום שלמחרת בחלונות זמנים: 09:00-12:00 , 15:00-18:00 , 18:00-21:00. לאחר ביצוע ההזמנה נציג מטעמנו ייצור אתכם קשר לתיאום מועד האספקה.
  • איסוף עצמי –
    ניתן לבצע הזמנה באתר ולבחור באיסוף עצמי, אנו נכין עבורכם את רשימת הקניות. ניתן לאסוף כחצי שעה לאחר ביצוע ההזמנה ועד השעה 18:00
  • מוצרי מעדנייה ואוכל מוכן בימי שישי:
    • משלוחים –
      הזמנות יתקבלו עד יום חמישי בשעה 15:00, ויסופקו ביום שישי שלמחרת בחלונות זמנים: 09:00-12:00 , 12:00-15:00.
      לאחר ביצוע ההזמנה נציג מטעמנו ייצור אתכם קשר לתיאום מועד האספקה.
    • איסוף עצמי –
      הזמנות יתקבלו עד יום חמישי בשעה 15:00, ניתן להגיע לאסוף עצמאית ביום שישי למחרת בין השעות 08:00-15:00
    • הזמנות שתרצו להזמין ביום חמישי לאחר השעה 15:00 ליום שישי שלאחריו – תוכלו לבצע טלפונית בטלפון שמספרו: 03-3810002

במידה ולא תינתן התראה מראש, אשר אושרה על ידי מוקד הטלפוני חברתנו מסירה כול אחריות ( ראה בדף תקנון שימוש באתר ובדף תקנון משלוחים. ) . אבל עם זאת אנו נמשיך לנסות להשיג אותך או שנדאג לאחסן את ההזמנה במקום בטוח עד שתוכל לקבלה, או שהשליח שלנו יצור איתכם קשר, לוודא שזה בסדר להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת. במקרה ולא יהיה מענה נחזיר את המשלוח למרקט ונתאם מועד חדש. 

באופן כללי אנחנו ממש מעדיפים לתאם משלוח בשעות שיש מישהו בבית.

 

בוודאי, אנו בחשבונך אשר יוקם באופן אוטומטי במערכת המרקט בסוף הרכישה ללא כול מאמץ, יצרנו עבורך כפתור בשם ” ההזמנות שלי ” ושם תוכל לעיין בהזמנות הקודמות ואפילו לשלוח אותן חזרה אל העגלה ממש בקליק, בנוסף תוכל לשמור מוצרים תחת האופציה ” אהבתי ” בתוך כול תמונת מוצר, וככה בפעמים הבאות שתעבור באתר תוכל להיזכר בפריטים שכבר ראית ואהבת אך לא רכשת

תלוי מה הזמנת :}

במידה והזמנת אוכל מוכן בימים א’-ה’ עד השעה 11:00 תקבל את המשלוח כבר באותו היום בין השעות 12:00-15:00 , אם הזמנת לאחר השעה 11:00 תקבל את המשלוח ביום למחרת בחלונות הזמנים שתבחר 09:00-12:00 , 15:00-18:00 , 18:00-21:00.

במידה והזמנת מוצרי מעדנייה בימים א’-ה’ עד השעה 15:00 תקבל את המשלוח כבר באותו היום עד השעה 21:00 , אם הזמנת לאחר השעה 15:00 תקבל את המשלוח ביום למחרת בחלונות הזמנים שתבחר
09:00-12:00 , 15:00-18:00 , 18:00-21:00.

במידה והזמנת מוצרי מעדנייה ואוכל מוכן בימי שישי, הזמנות יתקבלו עד יום חמישי בשעה 15:00 ויסופקו ביום שישי שלמחרת בחלונות זמנים: 09:00-12:00 , 12:00-15:00.

לאחר ביצוע ההזמנה נציג מטעמנו ייצור איתך קשר לתיאום מועד האספקה.

ברור, כל מוצר שלא נפתח מאריזתו המקורית, בכפוף לבירור שלנו מולכם ובתיאום איסוף ו/או החלפת המוצר באחר.

מחלקת המנויים, מועדון הלקוחות, צבירת נקודות גיפט קארדים , בהכנה!, בינתיים כול השירותים שלנו ינתנו טלפון ובאמצעות מערך יצירת הקשר של המרקט.

במידה ולא הצלחת להירשם לאתר תוכל לכתוב לנו מידיית בצ’אט הוואצאפ שלנו בסמוך לשעות פעילות שירות הלקוחות, או שתוכל להשאיר לנו פרטים בדף יצירת הקשר ונחזור אלייך בהקדם, עוד אפשרות לפנייך היא לחייג אל מספר הטלפון הישיר שלנו שגם הוא מופיע בדף יצירת הקשר.

החשבונית נשלחת מיד לאחר האישוק הסופי אל תיבת המייל שלך ובהודעת SMS אל המכשיר הסלולרי איתו ביצעת את הזמנתך, אנו עובדים עם מגוון רחב של אמצעי תשלום. מול כול כלי אמצעי תשלום אשר קיים בשוק קיימים גם הטלי האבטחה שלו, למשל – פייפאל – הלקוח מחוייב לחתום על תעודת משלוח ולאחר מכן תישלח אליו החשבונית אל המייל. על הלקוח להבין ולדעת שחברתנו מסירה כול אחריות או תלונה בנושא קבלת חשבוניות ממקור ג’ – כגון ( פייפאל העולמית  ).

בכול שלב במעמד הגלישה שלך במרקט תוכל להסיר / להוסיף דברים מתוך העגלה החכמה שלנו, בנוסף תוכל לבדוק שנית את הזמנתך בדף ” הצ’אק אווט ” הסופי. ובכול זאת אל תדאג! חשבונך לא יחוייב עד למועד האישור הסופי בשיחת טלפון שתקבל ממערך הליקוט מיד בסיום ההזמנה.

קוד קופון מקבלים בהמון וריאציות אשר אנו מכינים לכם על מנת להעצים את חווית המשתמש שלכם ואת אמינות המרקט כלפיי הלקוח. בנוסף כרגע יש קמפיין קופונים ממש באתר בדף הבית!, כנס, לחץ וקבל את קוד הנחה לקניה באתר על סך 5% מתנה ועוד הטבות. 

בוודאי, אנו בחשבונך אשר יוקם באופן אוטומטי במערכת המרקט בסוף הרכישה ללא כול מאמץ, יצרנו עבורך כפתור בשם ” ההזמנות שלי ” ושם תוכל לעיין בהזמנות הקודמות ואפילו לשלוח אותן חזרה אל העגלה ממש בקליק, בנוסף תוכל לשמור מוצרים תחת האופציה ” אהבתי ” בתוך כול תמונת מוצר, וככה בפעמים הבאות שתעבור באתר תוכל להיזכר בפריטים שכבר ראית ואהבת אך לא רכשת

בוודאי, החשבונית שלנו היא גם חשבונית מס קבלה מאושרת וחתומה, החשבונית תישלח מיד לאחר שיחת הטלפון של מערך הליקוט , לאחר מכן תקבל אלייך אל תיבת המייל, ובהודעת SMS תקבל לינק לצפייה בחשבונית.